måndag 4 augusti 2008

efter den här veckan är de bara en vecka kvar hahah

Idag är de måndag ahah men de visst ni alla säkert redan om ^^. Har jobbat idag me, inte lika tråkigt och jobbigt som förra veckan. De ända sur med mitt schema just nu är att idag och imorrn, frdag och lörada sp jobbar jag 7-14.30. Så jag måste upp halv sex på morgonen. Ser fram emot lördagen hahah får OB hela dan :D jag kommer bli rik ahahah (aa) sen på onsadg jobbar jag 11-19 lite skönare men ändå inte :P. Men men jag får pengar haha som alla tjatar på mig om ^^.

Nog om jobbat fan va dt regnar asså!! Nu är sommaren verkligen slut :'( fast de är ändå ganska mysigt när de regnar hihih (a)

Jag har juh kanske glömt att berätta att min kusin Fredrik har vart i sthlm :D as kul att träffa honom hihi han drog hem igår på etfm :P

Nä klockana tickar i väg och jag är såå galet trött!! måste juh trots allt upp 05.30 imorrn :( aja de går fort hihi

Pusssar och kramar michaela<333333333333333

Inga kommentarer: