lördag 2 augusti 2008

Det är parad idag ^^

Skulle dragit in och kollat på pride paraden idag men gjorde inte de....finns ngr anledningar men de pallar jag inte skriva. Hela den här dagen har vart en skit dag...vet inget roligt eller posetivt som har hänt idag...jupp hela jävla dan har gått åt helvete och pallar inte bry mig längre om de!! Jo en sak som är as posetivt är att min kära kusin Fredrik är hos mig och mamma över helgen :D de är skit kul hihihi<3333

Jag började juh jobba i måndags och de är skit tråkigt och jobbigt...men de är juh bara under 3 veckor och jag tror nog att jag pallar de är juh lätta pengar haha^^ pengarna man får fokusera på när man inte pallar mer hahaha. Jag har vissa favorit "kollegor" redan. dom är jätte snälla och trevliga hahah!

aja nu ska jag gå och göra ngt men vet inte vad såå hade bra antar jag

//michaela

Inga kommentarer: