söndag 27 juli 2008

trött, pigg, trött, pigg = vaken??


Söndag 27 jul 2008

Okej de är söndag idag och imorrn börjar jag jobba!! De är både posetivt och negativt. De posetiva är att jag tjänar en massa pengar (a) de negativa är att mitt sommarlov tar slut idag :'(. Visst jag kommar inte jobba på helgerna (förutom en lördag) men de är juh inget sommarlov när man jobbar på dagarna ^^. Nu ska jag sluta titta på allt negativt och fokusera på de psetiva ist :D haha. Jobbet är juh galet nära bara 5 min på cykel här hemmifrån haha^^. Imorrn jobbar jag från 11 till 19. De ska bli intressant att jobba på ett sjukhus hahah ^^ de är juh trots allt en erfarenhet.


Fredag den 25 jul. 2008

Idag drog jag och min kusin Sandra till grönan. De va jätte kul att få umgås med henne igen, känns som om de va evigheter sen<3.>




Pussar michaela<333333333


Inga kommentarer: