måndag 28 april 2008

Bra, dåligt och ett skratt

Vaknade ganska tidigt idag, skulle till Eriksdalsbadet för att snacka med anne kl 10. Så det blev ingen sovmorgon som jag hade hoppats på haha.
Sen kom jag hem och typ halv sov (A). Jag har verkligen slappat idag, kollat film och tagit de väldigt lungt. Fast jag har juh städat mitt rum också :P okej inte hela men nästan hela hahah.
Jag har även snackat med älskade Josefin :D. Såå kul att snacka med henne hahah.
Senare på kvällen blev jag med tvingad till vattengympa....fast jag va inte med hahah pallade inte XD plus att de är inte så jätte kul :P. Eller de beror på vilket sällskap man har hahah. Jag var jätte urttråkad så jag bad Annika ringa mig. De va super roligt hahah jag bara skrattade hela tiden typ haha.
Nej nu pallar jag inte skriva mer hahah skriver kanske imorrn hahaha XD.


Pussar och kramar Michaela <3<3<3<3

Inga kommentarer: