lördag 26 april 2008

en lång dag med en rolig kväll :D

Okej imorse så jobbade jag mellan 8.30-13. Efter det så drog jag hem och tog det lungt i 3 timmar. Vid 16.40 så drog jag in till slussen och träffade Annika :D, vi ska på bio och se den där filmen the eye som börjar 21.40 hahah vi kommer säkert sitta och skrika hela tiden hahah men det kommer att bli as kul :P. Men klockan är bara 20 så det är några timmar kvar. Vi beställde biljetterna vid 17.30. Jag tvingade Annika till att se den här filmen och att vi skulle stanna i stan tills den ska börja. Hon är lite arg på mig just nu för jag tvingade henne till att gå runt i stan trotts att allt är stängt hahah men vi har kul på vägen och det är det som räknas (a). Just nu sitter vi på 7 eleven vid Kungsgatan och är inne på datan hahah. Vi sitter och mobbar vissa människor som går förbi, så jag hoppas att ingen av er som läser detta gick på Kungsgatan vid 20 tiden idag hahaha (a) om ni gjorde så förlåt hahahah.


Ha det bäst Pussar michaela<3

Inga kommentarer: