fredag 25 april 2008

Upp och ner hela dagen lång


Hela min dag igår var bara irreterande. Det kändes som om allt jag gjorde bara gick åt h*****e. Okej inte allt men nästan. Idag är det inlämning som gäller, vi ska mejla in våra repotage sensat klockan 14. Vi ska även lämna in våra vykort som är på spanska(som jag typ inte ens har börjat på :s illa) men jag gillar inte att skriva på spanska. Jag hoppas att allt går bra. Hela mitt repotage försvann ett tag och det gick inte att hitta (eller jag kunde inte hitta det iaf) men min lärare hjälpte mig på en gång hahah hon är bäst hahah. Hoppas att det finns kvar när jag ska mejla in det hahaha. Hoppas att eftermiddagen blir mer lyckad än den här förmiddagen!!!
Om en vecka kommer Jossan hem :D fan va jag saknar henne hahah. Hon är i Thailand och hon har vart där i en vacka redan. hon kommer vara såååå brun när hon kommer hem
ha det bäst Pussar michaela <3<3

Inga kommentarer: