tisdag 29 april 2008

En väldigt jobbig dag hehe :(

Jag vaknade imorse vid 9 för någon granne började borra och hamra. Men jag lyckades att somna om och fick sova i 1 1/2 timme till. Ingen bra start på dagen kan jag bara säga. Sen slappade jag tills klockan blev 14, då började jag göra mig klar. Jag mötte Hannna ifrån min gamla skola vid 16 i slussen. Jag var en halvtimme försenad heheh förlåt :P. vi drog till hamnen och satte oss på en bänk utanför slottet ungefär. Sen drog vi till ett café och satt och snackade ett bra tag :). Sen började klockan ticka iväg så vi bestämde oss för att gå tillbaka till slussen och åka hem. Vi träffade även Erika på drottinggatan haha. Det bästa med den här dagen var nog när jag var inne i stan :D. Eftersom jag inte har ätit eller druckit så mkt idag så har jag världens huvudverk :S.
ska kanske ta och vila mig nu :P de är juh valborg imorrn :(

Pusssar och kramar michaela <3

Inga kommentarer: