lördag 28 juni 2008

28/6-08 alltid i mitt hjärta<3 AVRIL LAVIGNE<3

Fy fan vilken underbar kväll vi hade idag! Jag är så jävla glad att jag gick på konserten med dig gmumman<3...De hade verkligen inte vart lika roligt utan dig! Jag och min underbara bästa kompis JOSEFIN va på Avril konserten på anexet! Fan va roligt de va, vi va så jävla tggade och vi va verkligen på topp. När vi anlände till Globen va de en ganska lång kö till ingången men de gick fort. När vi sen kom in till själva senen va de ganska mkt folk längst fram :(. Vi började längst bak och på slutet av konseren så stod nästan längst frám :D. De va så jävla roligt, kan inte beskriva upplevelsen! Är så jävla glad att vi drog tillsammans JOSSAN<3

DU ÄR OCH FÖRBLIR MIN BÄSTA VÄN<3>

Pussar och kramar michaela<3<3<3

1 kommentar:

Anonym sa...

ÄLSKAR DEJ!<3