söndag 1 juni 2008

Allt känns bara fel...


Man tror att man gör rätt val, men det slutar bara med besvikelse. Spelar ingen roll vad man än säger, i slutet blir allt bara en besvikelse. Man tror att man vet vad som väntar och sätter sina mål högt, men när man väl kommer fram och det är långt igrån sina mål, blir man besviken. Om man är besviken på någon så ska man berätta det och inte hålla det innom sig.


Är det någon som är besviken på mig eller tycker jag är pain in the as, eller för på så vill jag veta det. Hatar att gå runt och gissa hur folk tycker och tänker. Jag vill bara veta sanningen!!


förlåt om jag gjort dig ngt.

(har legat och solat hela dan, de va väl ganska skönt haha)


Mår inte så bra idag :( har ont i halsen och jag känner mig hängig....


PUSSSAR OCH KRAMAR michaela

Inga kommentarer: