söndag 8 juni 2008

SOMMARLOV såååå nice <3


Okej jag vet att de va ngr dagar sen jag fick sommarlov (5 juni) men jag har inte pallat skriva hahah (A). De va iaf kanske roligt i tanto på kvällen :P massa från skolan kom och de va nice hahaha.

Aja idag är det söndag och imorrn börjar man jobba..... Det gäller att vakna vid 7 se till så jag är framme till 8.30 sen jobba hela dan till kl 18 shit de kommer bli en lååååång dag eller jag mena de kommer bli lååååånga dagar hahaha. Men de är juh bara den här veckan jag jobbar såhär :P v25 jobbar jag bara från 16-18 haha de är nice (A).

Igår va jag och ellen på btw. Vi kollade på två filmer, först vid 18.20- The Mist (som var läskig men bra med ett dåligt slut fast ändå ett bra slut) sen vid 23.59-Indiana Jones (som var helt okej, och ganska roligt)

PUSSAR OCH KRAMAR michaela<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: