måndag 2 juni 2008

Vilken helvetes start på dag :(


Igår mådde jag riktigt dåligt. hade jätte on i halsen, och huvet. Så jag tog en ipren (som inte hjälpte ett dugg) jag blev bara järre seg...iaf vaknade imorse och mådde bättre har bara ont i halsen just nu. Man iaf XD mitt tåg från VH gick 08.07 och jag skulle vara i skolan kl.9. Jag hade god tid på mig och jag skulle hinna, skulle gått av vid årstaberg och ta tvärbanan till skolan. Men när vi hade lämnat Älvsjö och var i tunneln så stannade tåget :O. Vi stod stilla i 10min sen berättade dem som körde tåget att vi inte kunde fortsätta pga signal fel vid sthlm södra. Så vi åkte tillbaka till Älvsjö och fick åka buss till gullmarsplan. Den där bussen var inte så rolig. Den va jätte full och det var varmt och jag va 10min försen....När jag kom till skolan var klockan halv tio....

Nu har jag fixat alla mina betyg som går att fixa iaf....kan inte göra så mkt mer nu :(. vi får hoppas på det bästa och hoppas att resten av dagen blir bättre!!



PUSSAR OCH KRAMAR michaela<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: