tisdag 15 juli 2008

ett inlägg för två dagar




14/7-2008
Vaknade vid 12 idag, ganska utvilad men inte helt (A). Messade jossan för att se om vi fortfarande skulle träffas, vilket vi skulle :). När jag väl kom hem till henne så tog vi en massa kort med min nya kamera. De blev väldigt sexiga bilder måste jag juh säga^^. När vi tröttnat på att ta kort (runt 2 på morgonen) så bestämde vi att vi akulle lägga oss, men jag kunde inte sova så jag satta mig framför datan lite och kollade om ngn va vaken ^^. Jag somnade typ vid 3 eller 3.30. Men de blev en rolig kväll/natt. Det är alltid lika roligt att vara med dig jossan.
15/7-2008
Vakande vid 08.30, rusade till tåget som skulle gå 09.05 (trodde jag) men de gjorde de inte, utan de gick 09.20. Jag va så galet trött när jag satte mig på tåget, det kändes som om mina ögonlock vägde flera ton. Iaf jag skulle till tandläkaren, och jag hade tid 10.20 på Eastman. När jag kom dit (med god marginal) så fick jag gå in tidigare vilket va ganska skönt :P. Jag höll på att somna flera gånger när som höll på med min tandställning (a). De gick fort ifag va klar på en kvart.
Efter de drog jag till forum för att jag hade tänkt att jag skulle byta till en annan buss (men den kom aldrig). Men jag köpte två STORA tekoppar på indiska. Dom va jätte fina. Aja iaf när jag kom hem va klockan 12 och då hade jag två timmar på mig att göra mig klar innan annika skulle komma och hämta mig. Vi drog på bio och såg MAMMA MIA<3>
Btw Jossan har dragit på SM tävling. Lycka till ggumman håller tummarna<3>
Ska nog försöka få tillbaka min sömn nu haha (A)

Pussar michaela<3

Inga kommentarer: