söndag 6 juli 2008

Vilken vänding det blev


Trodde verkligen att de hade blivit en vändning i allt. Men man ska inte ta ut nån lycka i förskott för men vet sldrig hur länge den varar. Den lycka jag trodde va självklar varade inte länge. Den senasre veckan har bara vart helt sjuk. Hemma har de inte kännts så bra sen med mina vänner runt omkring mig. Det känns som om ngr har glidit ifrån och kolappsat! Jag kommer alltid finnas här för er! Jag ska lyssna och jag ska försöka fårstå!


Du var hos oss nyss, nu är du långt borta! När kommer du tilllbaka till oss alla?? Vi ska alla hjälpa dig, jag lovar dig de!! Lita på mig gumman! Du är som en syster för mig även om de va länge sen vi sågs! älskar dig vännen<3


Vill du veta vem jag är så måste du ge mig en till chans och inte dömma mig på en gång om de är så!!


Jag finns här, du behöver bara säga mitt namn<3


Pussar och kramar michaela

Inga kommentarer: