onsdag 21 maj 2008

Bitter dagen på hög nivå!!


Asså alla har vart så jävla bittra idag :( fett synd om ni frågar mig. På matten va alla i min grupp skit bittra "bitter klubben" ;), jag försökte få dom på bättre humör men de gick inte så bra för alla bara dampade på mig och då blev jag också bitter och började dampa på dom (A) ond cirkel.
Men jag vet, vi har as mkt nu men allt går mkt lättare om man skrattar ist för att vara bittra :P.
Det känna som om det bara blir mer och mer.
Denna vecka:
Tor: spanska inläming plus omprovet som jag inte gjorde i måndags,
Fre: omprov i historia plus matte inläming, Engelska nationella muntligt
Nästa vacka:
Mån: Projekt inläming, Geografi inläming, Natur inläming

Aja allt löser väl sig nån gång ;)


PUSSAR OCH KRAMAR MICHAELA <3<3<3<3<3

Inga kommentarer: