fredag 30 maj 2008

Typ en timme kvar........

Idag tog 3orna i skolan studenten :D (drog en snabbis till skolan för att plugga lite men blev "utsparkad" vid 11 för att skolan skulle stängas plus att bara 3orna skulle vara i skolområdet XD. ) Det jag skulle skriva var att lärarna hade gjort jätte fint för studenterna :D bara två år kvar tills det är min tur (A) hihi fan va läskigt....
Drog hem och solade lite till sen när jag vart i skolan ;) råkade somna i solen hehe....Ja har inte blivit mer bränd iaf hahaha<3

Kl 19 så är det kick off med simningen :S. Vi ska äta mat sen ska vi spela boul eller hur det nu stavas (A). Iaf jag tycker att det är as tråkigt med boul....aja hoppas att vi får typ bio biljetter eller ngt under middagen (A). Ska hoppa in i en dusch sen ska jag göra mig klar....Shit jag glömde nästan att jag måste skriva klart min uppsats ikväll också :(

Ha en underbar sommar kväll :D

PUSSAR OCH KRAMAR michaela <3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: