tisdag 27 maj 2008

Sluta ljuga

Det västa jag vet är när människor ljuger för mig. Vissa saker kan jag förstå att man inte vill att nån annan ska veta och kanske drar en vit lögn. Men vissa saker måste man berätta, oavsett om den andra personen blir sårad eller inte. Det är bättre i vissa lägen att få reda på sanningen än att behöva gå omkring och spekulera över vad som är sant och vad som är en lögn. Det är as jobbigt att behöva gå omkring och spekulera över varför personen aldrig hör av sig.

Allt går inte alltid som man tänkt. Alla gör vi misstag. Problem går att lösa om man vill. Ärlighet är det som varar längst. Även om ärligheten gör ont så måste man få reda på den. Jag kan inte läsa tankar, men ibland önskar jag att jag kunde. Jag vet inte vad du vill om du inte berättar för mig. Spelar ingen roll vad som än hänt, jag finns alltid här. Att bara prata om små saker, är bättre än att inte säga något.

Satt och lyssnade på en jätte fin låt när jag skrev detta inlägg:
"Look into my eyes, you will see what you men to me"

Det finns ett ordspråk som går: "Det kommer en dag imorgon med". Önskar att det inte gjorde det ibland.

PUSSAR OCH KRAMAR michaela<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: