fredag 23 maj 2008

MINNEN

Jag började lyssna på låten. Alla gamla kännslor och alla gamla minnen kom upp till ytan igen. Allt skit jag har gått igenom men min mamma, allt skit jag har gått igenom med min pappa. Det som vart jobbigast kom tillbaka till mig. Började få tillbaka tankar jag inte tänkt på flera år. Jag har alltid vart bra på att dölja min känslor när dom vart dåliga. Jag har tagit på mig skit för att andra ska må bra, jag har alltid vart den som vart tvungen att växa upp och sätta ett bra omdöma för mina bröder tidigt i åldern. Förstår inte hur det har kunnat bli som det har blivit. Hatar att livet är en jävla karusell. Ibland är livet på topp och jag borde fatta att det är för bra för att vara sant. Det finns inget gott som kommer utan ngt ont.

Aja skit samma lär väl komma på andra tankar snart iaf. Längtar tills imorrn! Då blir det fest hahaha LOL XD


"Nothing last forever, I’m sorry I can’t be perfect. Now It’s just to late and we can’t go back I’m sorry I can’t be prefect!" Simple Plan-Prefect


PUSSAR OCH KRAMAR MICHAELA<3<3<3<3

Inga kommentarer: