fredag 2 maj 2008

Ganska mkt att berätta hahaha

Okej igår skulle min ena bror sova i tält på tomten med tre polare. Hahah såå kul för dom började med att köra anden i glaset hahaha och när dom/vi va klara med de så var de såå jäkla mörkt ute.Jag,fredde,pontus,pontus borsa och simon skulle skrämma dom som bara faan mitt i natten, men allt sket sig :(. Vilket var väldigt synd. Det var bara pontus som genomförde allt hahaha. Fast jag stod och såg på hahaha hade inga skor och gräset var väldigt blött hahaha. Jag tyckte att de va as kul hahah. Trots att pontus skrämmde dom så sov dom kvar i tältet hela natten (väldigt imponerad hahaha).

Och idag så bestämmde jag och brorsan att vi ska ha skräck natt imorrn, så jag drog hem till nacka och hyrde några filmer (6st hahaha). Vi ska ha såå jävla kul imorrn asså haha. Hoppas bara att fredde och pontus kommer hahah. Dom lär juh skrämma livet ur mig hahha, jag är så sjukt lätt skrämd (A). Nej nu ska jag ta och kolla om alla ska hänga på imorrn hahahah :P.


Pussar och kramar michaela <3<3<3<3<3

Inga kommentarer: