måndag 19 maj 2008

Seg dag och lång dag och helt enkelt en knas dag!!




Sitter i skolan och väntar på att mitt omprov ska börja ^^. Jag har omprov i spanska gramatik :s inte min starka sida direkt. Jag har typ inte pluggat ngt....illa hahaha.
Jag känner mig helt jävla seg i huvet och det känns som om vem som helst kan gå mig på nerverna (men jag visar inget (A) ).
Sitter och lyssnar på en as bra låt!! de är så fin mår bara sämre när jag lyssnar på den hehe, kanske inte borde göra det men jag kan inte sluta :P.
Det är så himla mkt den här veckan, idag: prov i spanska, Torsdag: inlämning, Fredag: prov i historia, Nästa vacka inläming Geograf!!!
Jag pallar fan inte, har ont i huvet just nu och vill bara försvinna här ifrån....
skriver mer den eller ngt.

PUSSAR OCH KRAMAR michaela<3<3

Inga kommentarer: